Новини
-
01.03.2016 10:02
Засідання бюро та "коло ідей" депутатів
25 лютого 2016 після сесії у Первомайській міській раді, депутати від партії ВО "Батьківщина" разом із головою партії Первомайської МПО ВО "Батьківщина" провели "коло ідей", на якому кожен мав можливість почути і бути почутим.
26 лютого 2016 року відбулось засідання бюро Первомайської МПО ВО "Батьківщина", на якому були розглянуті важливі питання, окреслено план подальших дій. Також було поновлено на посадах заступників голови з організаційної роботи та агітаційно-пропагандистської роботи.
-
26.02.2016 14:00
Збори бюро
26 лютого 2016 року о 14-00
за адресою:
64102, Харківська обл., м.Первомайський, вул.Бугайченко, буд.25, кімн.24
відбудеться засідання бюро Первомайської МПО ВО "Батьківщина".
Явка членів бюро обов'язкова, запрошуються також депутати від ВО "Батьківщина"
* мати при собі паспорт (у тому числі, для заповнення анкетних даних)
Голова Первомайської МПО ВО "Батьківщина" - М.М.Бакшеєв
-
26.02.2016 09:34
Інформаційна листівка
Юлія Тимошенко та Валентин Наливайченко виступили із «Закликом до нації»
Партія «Батьківщина» і громадська організація «Антикорупційне рух В. Наливайченка» оприлюднили спільний «Заклик до нації», який є планом повернення України на ефективний шлях розвитку.
Лідер «Батьківщини» і голова громадської організації «Антикорупційний рух В. Наливайченка» вважають, що Україна зараз введена в глибоку і системну кризу. Одним з причин якого політики вважають закладене в Конституції дублювання влади. «Конфлікт двох лідерів – Президента і Прем'єр міністра – це протистояння їх амбіцій, стратегій і команд», – пояснює лідер партії ВО «Батьківщина» Юлія Тимошенко.
До «масштабного хаосу» в країні, на думку Тимошенко і Наливайченко також призвела «кланово-політична змова», яка управляє державою замість законів і коаліційної угоди. До того ж, війна, яку розпочала Росія на Сході, продовжує забирати тисячі життів і руйнувати економіку України.
«Ми переконані, що для порятунку України існує лише один шлях: повне перезавантаження життя суспільства, уряду і парламенту. Разом з тим потрібна нова принципово інша Конституція, за яку народ проголосує на референдумі», - заявила Юлія Тимошенко.
Вони також розповіли про план дій, де першим кроком буде об'єднання правознавців, експертів і політиків, які не втратили честь, в Громадську Національну Асамблею для написання нового Основного Закону. Проект нової Конституції буде винесено на всенародне обговорення і, до того ж, політики планують провести «велику просвітницьку роботу з роз'яснення унікального змісту нової Конституції».з
Лідер «Батьківщини» і колишній керівник СБУ підкреслили, що важливо домогтися негайного проведення позачергових виборів народних депутатів, на яких пройде і референдум по загальному схваленню нової Конституції України.
Юлія Тимошенко та Валентин Наливайченко також відзначили, що вірять в можливість перезавантаження нації і закликають активних громадян приєднуватися до їх альтернативного бачення розвитку країни. «Ми віримо, що Україна в досить короткі терміни може стати лідером темпів зростання в європейському регіоні», – підсумувала Юлія Тимошенко.
Циркова вистава «Звіт Уряду Яценюка» та її наслідки
Дешеву виставу, яку розіграло найвище керівництво України під куполом Верховної Ради назавжди лишиться в історії як момент нищівної поразки влада. Наша країна, на яку дивиться увесь світ, продовжує страждати від кланово-олігархічної змови залишків Партії регіонів, «Народного фронту» й інших депутатів, які об’єдналися і корумпують країну.
«Батьківщина» підтримуючи домінуючу громадську думку наголошує, Україні потрібне повне перезавантаження влади та суспільства. Саме тому Юлія Тимошенко оприлюднила заяву, у якій шлося про те, що «фракція «Батьківщина» виходить з коаліції, яка вже не представляє інтереси людей». Вона також закликала всіх народних депутатів, «які не втратили честь, які служать Україні, які хочуть, щоб всі жертви, принесені нашим народом у боротьбі за європейську Україну, не були втрачені і не були даремними, написати заяву про вихід з цієї кланової коаліції».
Лідер партії Батьківщина упевнена, «тоді буде можливість перезавантажити уряд і змінити політику у державі». Рішення «Батьківщини» підтримала і фракція «Самопоміч», яка покинула коаліцію наступною. Нардепи «Батьківщини» проголосувала тільки за закони так званого «візового пакету» і разом з тим звернулися до Президента з закликом розпочати нагальні консультації щодо формування нової коаліції.
Сергій Власенко: «Мета «Батьківщини» – не дострокові вибори, а зміна політики влади»
Народний депутат фракції ВО «Батьківщина» коментує інтернет-виданню «Главком» вихід фракції з коаліції та розповідає про «стиль гри» Арсенія Яценюка.
«Ще с самого початку керівники двох великих фракцій вирішували та диктували, що робити своїм депутатам. Коли їм не вистачало наших голосів – вони зверталися до «Опозиційного блоку» чи до інших парламентських груп, які «підголосували» за те, що треба. Поки депутати «Батьківщини» відчували можливість хоча б мінімально впливати зсередини на ситуацію, то залишалися в цій коаліції. Як тільки зрозуміли, що важелів немає взагалі, вибору не було. Коли 70% населення проти цього уряду і воно не спирається на більшість у парламенті, за всіма політичними правилами прем'єр-міністр повинен був вийти і, наприклад, сказати – я, як прем'єр, відповідаю за політику уряду, я вважаю її правильною, але оскільки немає підтримки, я йду. На що «Народний фронт» почав гратися в ігри – це стиль поведінки цих хлопців, на жаль. Яценюк, отримавши негативну оцінку політики його уряду в парламенті (247 депутатів проголосувало за це), встав і сказав: а я все одно вважаю, що ми все робили правильно. Саме тому, що ми сповідуємо різні принципи в політиці, свого часу наші шляхи в «Батьківщині» розійшлися, і це добре.
Є такий політтехнологічний прийом: говорити, що всі політики однакові. Це не так. Хтось 20 років в політиці і весь цей час мав величезний бізнес, просував цей бізнес, отримував під нього преференції, а коли їх періодично ловили і «щемили» за цей бізнес, вони попадали в уряд Януковича або кудись то ще. А є політики, які не мають бізнесу і які готові за свої переконання не тікати з країни або в уряд Януковича, а сідати в тюрму. Так що далеко не всі однакові.
Абсолютно для всіх очевидно, що уряд не є професійним, не проводить правильну соціальну, економічну, фінансову і бюджетну політику, не в змозі протистояти зовнішній агресії і внутрішнім викликам. При цьому в парламенті та навколо нього є група інтересів, яка намагається за будь-якого розкладу цей уряд зберегти. Плюс саме уряд загруз в корупції і вони навіть не соромляться це визнавати. Коли, наприклад, прем'єр-міністр під час офіційного телезвернення каже, що за минулий рік з державних підприємств «вивели» 50 мільярдів гривень, то в перекладі на нормальну мову, це означає, що люди, якими керує цей же прем'єр, вкрали у громадян України 50 мільярдів. А цього, наприклад, вистачає, щоб знизити тарифи втричі для всієї країни. І ніякої відповідальності за це не настає. Люди катастрофічно зубожіють і все це відбувається на тлі нереформованої правоохоронної і судової системи та зростання злочинності.
Це крах, а не просто криза»
Харківські «батьківщинівці» підтримують рішення народних депутатів про вихід з коаліції
Депутати місцевих рад разом з представниками місцевого самоврядування та районними партійними організаціями підтримали ініціативу нардепів фракції ВО «Батьківщина» про вихід з коаліції.
На чергових зборах партійців загострена ситуація у Верховній Раді стала головною темою для обговорень. Депутати разом з однопартійцями та очільниками сіл та селищ засудили провал голосування за висловлення недовіри уряду Арсенія Яценюка.
«У відповідь на кризу у Верховній Раді, до якої призвели безвідповідальні дії уряду, фракція ВО «Батьківщина» зробила більш ніж логічний вчинок – вийшла з коаліції. Такий парламент та тим більше коаліція «Європейська Україна» не може існувати тоді, коли через безграмотну політику Прем’єр Міністра корупція пронизала усі сфери суспільного життя», – підкреслив голова фракції ВО «Батьківщина» у обласній раді Андрій Шевчук на партійному зібранні.
Він також зауважив, що уряд так і не зміг розробити дієву цільову програму економічного та соціального розвитку, яка потрібна для реформування держави та має посилити наші шанси увійти до складу європейських країн.
-
25.02.2016 15:00
Нагородження наших депутатів
Депутати Первомайської міської ради Харківської області отримують Подяки за перемогу на виборах - 2015, підписані Ю.Тимошенко. Нагороди вручає голова Первомайської міської партійної організації Всеукраїнського об'єднання "Батьківщина" Харківської області, Бакшеєв Микола Миколайович.
На фото:
Бакшеєв Микола Миколайович
Гольденберг Михайло Вікторович, Давиденко Олексій Володимирович, Платухін Олександр Геогрійович, Спіров Іван Миколайович
Вітаємо вас від усього серця і бажаємо наснаги!
-
23.02.2016 11:30
Прес-конференція Юлії Тимошенко
Ви можете ознайомитись за наступними посиланнями:
https://ba.org.ua/yuliya-timoshenko-prezident-dosi-ne-rozpochav-konsultaci%D1%97-z-parlamentom/
https://intvua.com/news/politics/1456139253-anons-pres-konferentsiya-yuliyi-timoshenko-nazhivo-.html
-
18.02.2016 13:26
Наші депутати під час тренінгу в Міжнародному республіканському інституті
Двоє депутатів від партії ВО "Батьківщина" - Гольденберг Михайло та Платухін Олександр були обрані для навчання у МРІ (тренери Олександр Солонтай - експерт Інституту політичної освіти, Любов Майборода - депутат Черкаської обласної ради Ш -VI скликань) разом з 19 іншими депутатами з різних областей країни.
Семінар для депутатів місцевих рад проходив у м.Дніпропетровська 16-17 лютого.
Під час семінару депутати розглядали наступні питання:
Форми, методи та інструменти роботи депутата місцевої ради
- права та обов’язки депутата в раді та її органах
- депутатські запити, звернення та запитання
- контрольні функції депутата
- участь депутата у діяльності відповідної ради
- робота депутата зі своїми виборцями
- депутатська приймальня
Регламенти місцевих рад
- положення, що забезпечують права громади
- положення, що захищають права депутата
- положення, що захищають права меншості (опозиції)
Вплив децентралізації на роботу новообраних місцевих рад
- конституційна реформа в контексті децентралізації
- пакет змін до Закону «Про місцеве самоврядування»
- бюджетно-податкова реформа
Постійні комісії, депутатські групи та фракції, їх статус та організація роботи
- організаційно-правові засади функціонування депутатських груп та фракцій
- використання можливостей погоджувальної ради у міській раді для лобіювання прийняття потрібних громаді рішень
- організація та проведення слухань в постійних комісіях ради
- оперативне інформування виборців через ЗМІ про діяльність депутатських груп і фракцій та постійних комісій ради
Особливості бюджетного процесу в місцевих радах
- участь депутата міськради у бюджетному процесі
- процес складання, розгляду, затвердження та виконання місцевих бюджетів
- джерела наповнення місцевого бюджету
- основні напрямки та порядок здійснення витрат коштів
- аналіз виконання місцевого бюджету
Практична вправа: Формування бюджету міста
І це тільки початок - депутати будуть відвідувати міські ради країни, а також міські ради інших держав. Бажаємо їм успіху та наполегливості!
-
18.02.2016 11:42
Управитель багатоквартирного будинку – порятунок чи провал?
З липня поточного року діє закон України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", що фактично вніс революційні зміни до питання управління будинком.
Інтернет повниться інформацією щодо нового закону. Прихильники наголошують на впровадженні цілком іншої системи, що має в перспективі не просто якісно змінити стан домівок, але й підвищити рівень відповідальності мешканців за свій будинок. Противники ж акцентують на непродуманій системі призначення управителів, а відтак – можливих спекуляціях недоброчесних підприємців.
На жаль, у спадок від радянського періоду ми отримали необізнаність жителів про те, що мешкаючи у багатоквартирному будинку відповідальність не закінчується порогом власної квартири.
Поняття "співвласники будинку" тривалий час існувало лише у законодавчих актах, а не в реальному житті. Лише проявляючи ініціативу для створення об’єднань співвласників (ОСББ), активісти глибоко занурювались у питання того, що і кому належить у багатоквартирному будинку.
Саме тому, метою нового закону декларувалось якраз надання громадянам реальної можливості управляти своїм майном. Чи вдалось досягти цієї цілі, спробуємо з’ясувати далі.
Послуговуємось коректною термінологією
Найперше зауважу, що у вказаному законі надано визначення декільком важливим термінам.
Зокрема, багатоквартирний будинок визначається як житловий будинок, в якому розташовано три чи більше квартири; прибудинкова територія – територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників.
Але зазначимо, що законом не закріплено межі та механізми визначення площі цієї території. З іншого боку, там, де прибудинкова територія або вже визначена, або це буде проведено в результаті реформи, мешканці будуть убезпечені від незаконних забудов, що має особливо гостре значення для Києва.
Власне, співвласником багатоквартирного будинку є власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку.
При чому спільне майно багатоквартирного будинку – приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія.
Кожен з нас, володіючи квартирою у багатоквартирному будинку, наділений низкою прав та обов’язків як співвласника будинку.
Аналітики зауважують, що такі обов’язки можуть бути непосильними для мешканців, особливо тих, які проживають у старих будинках (таких поширених у нас "сталінках", "хрущівках").
Але з іншого боку, досвід років показує, що без чітко визначених меж відповідальності складно стимулювати до самостійних ефективних дій стосовно спільного майна.
Насправді, відповідальність за утримання будинку і до прийняття даного закону лежала на плечах власників квартир у ньому, просто цей факт часто замовчувався, а норми законодавства трактувалися розмито. Тому починати таку реформу, безумовно, потрібно – і саме зараз, адже з кожним роком проблеми тільки поглиблюються.
Окрім цього, варто зауважити, що в новому законі простежується прив’язка до площі квартири: відповідальність кожного співвласника визначається пропорційно до його частки.
Форми управління
Отже, основним новаторством, привнесеним законом, є визначення декількох форм управління багатоквартирним будинком:
1 – усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або
2 – всі функції – ОСББ (об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку) або
3 – співвласники здійснюють управління без створення ОСББ.
Незважаючи на те, що вважаю ОСББ найбільш оптимальною формою управління будинком, розгляну різні форми. У даному матеріалі мова піде про новації закону і управителів, а в наступному – про особливості ОСББ.
Обрання форми управління (призначення управителя чи ОСББ) здійснюється шляхом проведення зборів та голосування.
Детально розписано алгоритм прийняття рішень в багатоквартирному будинку в хорошій інфографіці від активістів громадянської мережі "ОПОРА".
Звертаю увагу, що повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення зборів у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом, а також має бути розміщено у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду будинку.
Рішення оформляється протоколом, який підписується усіма співвласниками, які взяли участь у зборах, кожен із яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування ("за", "проти", "утримався").
Окрім цього, у протоколі обов’язково зазначається така інформація про співвласників (їх представників), які взяли участь у зборах співвласників: прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що посвідчує особу, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення.
Проблемною є ситуація, якщо під час проведення зборів не набрано встановленої кількості голосів. Але в такому випадку проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах (протягом 15 календарних днів з дати зборів).
Управитель: хто і навіщо
Поняття "управитель" раніше не характеризувалось широким вжитком у системі ЖКГ. Згідно з новим законом, управитель багатоквартирного будинку — фізична особа-підприємець або юридична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.
Тобто, теоретично, якщо мешканці задоволені своїм комунальним ЖЕКом, то вони зможуть залишити його управителем свого будинку.
Варто наголосити, що саме ж ОСББ ніяк не може бути управителем, це, як уже згадувалось раніше, цілком окрема форма управління будинком – організовані співвласники.
Щодо безпосередньо діяльності управителя, слід зауважити, що управління здійснюється на підставі договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.
Вартість послуг з управління визначається за згодою сторін та зазначається у договорі, при чому умови договору повинні відповідати умовам типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України. Варто наголосити, що наразі типовий договір не затверджено.
Договір укладається строком на один рік; якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово іншу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на наступний однорічний строк.
У випадку, якщо співвласники вирішують делегувати управителю лише частину функцій, інші здійснюються ними відповідно до третьої форми управління – без створення ОСББ.
Звертаю особливу увагу, що у випадку, коли співвласники не визначились із формою управління протягом року із дня набуття чинності закону, тобто до 1 липня 2016 року, то управителя призначає виконавчий орган місцевої ради. Є побоювання, що в такій ситуації міська влада призначатиме існуючі комунальні ЖЕКи. Саме тому влада, очевидно, не зацікавлена та навряд чи буде інформувати та роз’яснювати про закон, значить, це мають робити свідомі депутати та активісти.
Ризики закону та як від них убезпечитись
Розглядаючи критичні зауваження до змін в управлінні будинками, варто прокоментувати окремі з них.
Зокрема, висловлюється теза про те, що держава переклала на громадян утримання будинків та проведення їх капітального ремонту, особливу складність це спричиняє для старих будинків у напіваварійному стані, яких так багато.
У попередній версії закону "Про ОСББ", до прикладу, була норма про участь колишнього власника у капітальному ремонті до передачі будинку ОСББ. Наразі таке положення виключено, але, наприклад, міською владою Києва було зазначено, що "хрущівки" не будуть кинуті напризволяще, тобто шукатимуть кошти для їх ремонту. І така підтримка з боку міської влади є дуже правильною та потрібною.
У той же час, ремонти потрібно робити ефективно. Зараз капітальні ремонти проводяться абсолютно за кошти міського бюджету, через що:
а) з огляду на обмеженість бюджету щорічно покривається невелика кількість будинків, та й не всі їхні проблеми вирішуються;
б) відсутній контроль за використанням коштів з боку мешканців (вони часто навіть не здогадуються, що на ремонт в їхньому будинку виділено які-небудь кошти), тому роботи можуть виконуватись неякісно, кошти – економитись або навіть осідати в чужих кишенях.
Саме тому дуже важливо, щоб капітальний ремонт здійснювався на засадах співфінансування мешканців та міста.
Нових будинків, та тих, в яких уже було проведено належної якості капітальний ремонт нещодавно, це застереження не стосується.
Багато нарікань чується також на складну та майже нереальну до впровадження у життя процедуру голосування, оскільки потрібна зацікавленість багатьох мешканців, а не окремих активістів.
Тут можна відмітити, що новація дійсно вимагає активності та свідомості жителів, але колись же її потрібно почати пробуджувати та заохочувати.
Пошук однодумців, отримання інформації про співвласників квартир, трата часу і навіть певних коштів на інформування та запрошення їх на збори, пасивність сусідів, іноді навіть негатив з їхнього боку або "палки в колеса" від житлово-експлуатаційних організацій – так, це проблеми, з якими можуть зіткнутись ті мешканці, які захотіли перебрати управління будинком.
Але виникають вони із поганої поінформованості мешканців, небажання щось змінювати з боку комунальників та влади, а також її недопрацювань, відсутності належної інфраструктури. Це потрібно починати виправляти якнайскоріше.
З іншого боку, ризиком занадто спрощеної процедури могли би стати маніпуляції та передача будинків в управління аферистам, які будуть пропонувати свої послуги з утримання будинків, оформлювати це напівлегально, збирати з людей гроші і в результаті нічого суттєвого не робити.
Аби цього не сталось слід відповідально та дуже уважно ставитись до обрання форми управління. Якщо ж співвласники вирішили таки довірити свій будинок управителю, а не створювати ОСББ, то його попередню діяльність та умови договору необхідно ретельно вивчити, проконсультуватись із юристом.
Також існує думка, що комунальні підприємства все одно будуть змушені проводити ремонт систем водопостачання та водовідведення у будинках та на прибудинковій території, бо у разі виходу їх з ладу, комунальники втратять споживачів, а, отже – прибутки від надання послуг.
Тому взаємодія у житлово-комунальному господарстві із комунальними установами все ж залишатиметься. Повністю врегульованими відносини з надавачами комунальних послуг (зрештою, як і діяльності самого управителя) будуть лише після прийняття нової редакції закону України "Про житлово-комунальні послуги".
Відзначається також, що мешканці несуть відповідальність, визначену законом, і тоді, коли у будинку не зареєстровано юридичну особу (тобто не створено ОСББ, а призначено управителя).
Проте, без юридичної особи у співвласників відсутні механізми, аби контролювати управителя. У такій ситуації ми повертаємось до окресленого вище нагального питання затвердження типового договору, який зможе убезпечити мешканців від зловживань з боку управителя.
Переваги
Таким чином, сьогодні можна говорити про те, що власники квартир отримали реальне право голосу, оскільки у кожному багатоквартирному будинку, навіть без створення ОСББ, співвласники матимуть юридичний механізм прийняття спільних рішень.
За таких умов, неналежне утримання будинку більше не перекладатиметься на когось – а спільно вирішуватиметься мешканцями.
Крім того, чи не найголовніше прогнозоване досягнення – усунення монополії комунальних ЖЕКів на утримання будинків, на противагу їм очікуємо на появу конкурентного ринку надання послуг.
Зрештою, не можна замовчувати аспект виховання у ставленні до майна, що цілком може проявитись з реалізацією нового закону.
Так, це лише частина комплексних заходів, що мали б бути присутні, проте часто проблема зіпсованих ліфтів, брудних сходів, зламаних поштових скриньок – справа не тільки ЖЕКу чи гостей під’їзду, але й несвідомих співвласників.
Що потрібно доопрацювати
Хоча прийняття нового закону, як і питання реформи у ЖКГ, обговорювалось довго, проте на сьогодні все ще є питання, що потребують доопрацювань.
Найперше потрібно синхронізувати існуюче законодавство та прийняти необхідні підзаконні акти для імплементації цього закону. Врегулювати питання ремонтів в старих будинках, виробити механізми визначення прибудинкової території. Кабмін має затвердити типовий договір між співвласниками та управителями. Без даного договору оформити взаємовідносини із управителями не тільки неможливо, але й небезпечно з точки зору ймовірних "кабальних умов".
Також очікуються уточнення з боку органів державної влади щодо протоколу зборів співвласників: його форма, порядок оприлюднення, зберігання. Такі на перший погляд "деталі" насправді мають важливе значення в питанні законності оформлення дій співвласників, а тому чим швидше відбудуться доопрацювання, тим більше шансів на початок реального ходу реформи.
Інший важливий момент, що вимагає уваги: підготовка управителів. У цьому випадку дуже важливим є зберегти баланс – з одного боку, аби не зарегульовувати діяльність сумлінних підприємців, чим створювати їм перешкоди у виході на цей ринок, а з іншого – аби не допустити до роботи дилетантів-аферистів.
Узагальнюючи наведене вище, можна підсумувати, що принцип, який закладений у закон – відповідальність за те, в яких умовах живуть мешканці – є надзвичайно позитивним здобутком.
Недопрацювання закону потрібно виправити якнайшвидше. І тільки активною участю мешканців у процесах, які відбуваються в сфері ЖКГ зможемо разом добитись, щоб вона стала комфортною.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що послідовність дій при створенні ОСББ, відповіді на найбільш поширені питання по створенню, зразки документації для ОСББ можна знайти на наступних сайтах:
https://osbbua.org/category/howtocreate/posldovnst_dj_pri_stvorenn_osbb
-
17.02.2016 10:26
Об'єднання партії з "Антикорупційним рухом"
Партія «Батьківщина» і громадська організація «Антикорупційне рух В.Наливайченка» оприлюднили спільний «Заклик до нації», який є планом повернення України на ефективний шлях розвитку.
Лідер «Батьківщини» і голова громадської організації «Антикорупційне рух» вважають, що в сформованому тотальному кризі винна влада, яка прийшла після Революції і продовжує розвивати конфлікт двох лідерів – Прем'єра і Президента. «Ми єдина країна, чия Конституція дає не одного обраного керівника, а двох. Це система робить Україну слабкою і некерованою», - вважає глава парламентської фракції ВО «Батьківщина» Юлія Тимошенко.
Іншою причиною неефективного розвитку країни Валентин Наливайченко вважає «тіньовий кланово-політичний зговір, який впливає на прийняття рішень і працює тільки над корупційним збагаченням її учасників». «Сторони цієї змови, в якому так само знаходиться уряд і велика частина парламенту, ніколи за своїм бажанням не випустять зі своїх рук силові структури, суди і виконавчу владу», - заявляє Валентин Наливайченко.
Разом з тим війна на Сході, яка не припиняється ні на день, дає можливість «великому бізнесу» постійно заробляти. Вона також є основою збереження влади кланово-політичного конгломерату і статусу-кво України, що, на думку політиків, означає ризик самоліквідації держави.
«Ми вважаємо, що це занадто висока ціна, яку українська нація платить за збереження так звані політичної стабільності. Бідність - то єдине, до чого призвели дії нинішньої влади. Тому ми закликаємо українську громаду і політиків, які не втратили совість, діяти правильно - рушити систему кланового змови, як на рівні уряду, так і в парламенті. Україні потрібне перезавантаження і також нова Конституція, за яку народ проголосує на референдумі», - впевнені політики.
На їхню думку, Основний Закон країни має запропонувати суспільство, об'єднавшись в Конституційну Асамблею. Юлія Тимошенко впевнена, що як тільки відбудеться перезавантаження влади, прогресивна Конституція має відокремити гілки влади від політичного впливу, визначити не змішану, а парламентську або президентську форму правління і створити дієвий антикорупційний орган.
-
08.02.2016 10:25
Акція ГО "Фактор", яку очолює наш депутат Охапкін А.В.
ГО «ФАКТОР ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ З ОХОРОНИ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ» за сприянням депутата Первомайської міської ради Охапкіна Андрія Валерійовича, обраного від ВО «Батьківщина», пропонує долучитись до акції яку вони організовують, допомогаючи музеям Харківщини.
Слід зазначити, що протягом 2015 року за даним напрямом організація співпрацювала з Первомайським та Лозівським краєзнавчими музеями Харківської області: надала допомогу у вигляді експонатів для виставки, які були подаровані вищезгаданим закладам. Посилання на проведені заходи: https://cloud.mail.ru/public/LvbG/kRSp35k1N
https://05748.info/…/5342-deputat-gorsoveta-podaril-muzeyu-k…
В першу чергу, в планах команди «Фактора» стоїть проведення таких акцій по всій Харківській області, а також в самому місті Харків.
Якщо Ви маєте змогу взяти участь у цих заходах, а також допомогти музеям країни, запрошуємо до співпраці!
Контактна інформація :
+380631332107
+380956130628
(05748) 3 48 61
-
06.02.2016 08:03
День відкритих дверей із депутатом Платухіним О.Г.
За підтримки Миколи Бакшеєва, Первомайського міського голови, та Олександра Платухіна, депутата міської ради, члена партії ВО «Батьківщина» 06 лютого 2016 року більше двадцяти школярів з міста Первомайський побували на Дні відкритих дверей «Успішний студент - 2106» Харківського національного університету міського господарства ім.О.М.Бекетова.
Випускники шкіл мали змогу поспілкуватись з деканами, ректором проф. В. М. Бабаєва, директором Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти проф. О.Л.Сидоренко. Відбулися розіграші призів, концерт в актовому залі закладу, відвідали виставку шаржів.
Первомайців також очікувала оглядова екскурсія університетом, спеціальна екскурсія до університетських архітектурно-художніх майстерень «ARHOUSE», майстер клас від викладачів В.П.Махоніна та П.В.Мирончика з підготовки до творчого екзамену.
Приємною несподіванкою була й оглядова екскурсія по м.Харків, під час якої мешканці нашого міста відвідали художній музей та парк ім. Горького
Учні отримали не тільки корисні знання щодо свого майбутнього студентського життя, а ще й безліч позитивних емоцій та вражень від поїздки.
Автор статті – Тетяна Орлова, керівник громадської приймальні ВО «Батьківщина»
Фотограф – Святослав Терновський, студент 3 курсу ХНУМГ ім.О.М.Бекетова